Review – Allview X3 Soul

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 15 March, 2016.

Constructie si dotari

Diferenta fata de V2 Viper X este evidenta inca din primul moment in care privim telefonul. Daca acesta era construit din plastic, spatele fiind detasabil, Allview X3 Soul este un smartphone unibody, construit din metal, cu o grosime de 6.9mm. Design-ul este reusit, incadrandu-se in tipologia iPhone / HTC One, iar grosimea redusa si materialele din care este construit ii confera un aspect premium.

Atat butonul power/stand-by cat si butoanele volum +/- sunt dispuse pe laterala dreapta, in timp ce pe latura stanga este pozitionat slot-ul in care se monteaza SIM-urile sau un SIM si un card microSD. Putem utiliza telefonul cu doua SIM-uri, in modul dual SIM stand-by, sau putem utiliza telefonul in mod single SIM, avand astfel loc pentru un card de memorie.

Constructie-01

Constructie-02

Constructie-03

Constructie-04

Constructie-05

Constructie-06

Constructie-07

3 comentarii la: Review – Allview X3 Soul

1. Ionutz a scris pe:

Mi se pare exorbitant de scump. Momentan folosesc un Meizu M2 Note care a costat 122$, cu livrare din depozitul european. Si asa, fara garantie, tot e o afacere mult mai buna decat acest Allview.

2. Florin Constantin a scris pe:

Din pacate, calitatea este clar inferioara modelelor anterioare. L-am comparat direct cu Allview X2 Soul Pro si calitatea constructiei e un nivel (sau doua) mai jos. Acel sanfren (sau bevel, cum i se zice) nu este uniform pe toata lungimea telefonului si se subtiaza sau se largeste in mod enervant de evident in apropierea antenelor. Asa ceva este absolut inacceptabil. Repet, generatia anterioara este clar mai sus din punct de vedere calitativ. X2 Soul si X2 Soul Pro sunt impecabile din punct de vedere estetic si constructiv, chiar peste Iphone-ul de la acea vreme, care era considerat etalonul in domeniu. Ridicam Allview in slavi ca e brand romanesc, dar acum nu mai sunt singuri pe piata. Intra Lenovo (si sper ca si Motorola), Xiaomi (vezi in oferta la Digi), si mai ales ASUS, care sunt un nivel mai sus, dpdv calitativ, la acelasi nivel de pret. Ca sa nu mai zic de Huawei, care are preturi foarte bune si constructia e impecabila.

3. Catalin a scris pe:

Un telefon de 2 ori mai praf decat m2 note la un pret de 2.5 ori mai mare.
    E bun si el la ceva,te ajuta sa recunosti oamenii prosti.