Review – GoPro Fusion

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, in 29 March, 2018.

Am testat GoPro Fusion in perioada 19-22 Martie, atat la Sinaia, cat si la Predeal, in conditii de ceata si nori. Nu am avut parte de zile cu soare in aceasta perioada, insa am avut norocul sa avem zapada din belsug, prin urmare am utilizat Fusion-ul intr-unul dintre mediile in care ar trebui sa se simta ca acasa – iarna, pe munte. Desigur, obtinerea unor materiale spectaculoase este conditionata atat de camera cat si de conditiile de filmare, prin urmare lipsa soarelui sau a cerului albastru si-au spus cuvantul.

Cu toate acestea, potentialul pe care GoPro Fusion il are este enorm, din mai multe puncte de vedere. In primul rand, pentru ca nu discutam despre o simpla camera 360, ci despre o camera 360 de actiune, produsa de cel mai mare brand din domeniu. Asta inseamna ca utilizatorii acestor produse au deja majoritatea accesoriilor necesare si sunt obisnuiti sa lucreze cu camere GoPro. In acest caz, din punct de vedere al filmarii, lucrurile au devenit si mai simple. Montati camera in continuarea batului (fara sa o inclinati spre voi, altfel batul va aparea in cadru), apasati REC si distrati-va.

Daca doriti sa obtineti un simplu film 360 sau sa extrageti exact unghiul potrivit din materialul filmat, incarcati materialul in GoPro Fusion Studio, randati-l 360 sau Overcapture si incarcati-l pe YouTube. Pe de alta parte, cei care doresc sa obtina imagini cu adevarat spectaculoase, miscari de camera fara cameraman si filme cu aspect “profesionist”, pot utiliza materialul randat de Fusion Studio in Adobe Premiere. Oricare ar fi cazul, posibilitatea de a vedea tot ce este in jurul tau, intr-un film 360, combinata cu posibilitatea de a alege unghiul dorit pentru un film “clasic”, 1080p, ii confera lui GoPro Fusion o versatilitate ridicata, in majoritatea sporturilor extreme.

Sincer sa fiu, dupa cateva zile de filmat cu Fusion mi-a fost greu sa revin la HERO 6 Black, in cazul caruia nu puteam controla cadrul si trebuia sa tin cont de orientarea camerei inainte de filmare. Cam atat de repede te prinde Fusion! Desigur, versatilitatea pe care GoPro Fusion o aduce vine cu un pret semnificativ mai ridicat decat cel al unui GoPro “clasic”, Fusion urmand a fi comercializata in Romania incepand cu data de 2 Aprilie, pentru 3499 RON. Pentru un simplu pasionat de sporturi de iarna aceasta suma este considerabila, insa pentru cei care nu vor sa rateze nici un moment si nici un unghi pretul este pe masura posibilitatilor oferite de camera.